Контекстна реклама в Google Ads
Первинне налаштування облікового запису передбачає виконання таких пунктів:
Мета рекламної кампанії
Визначення мети та маркетингових цілей рекламної кампанії в Google Ads.
Структурування
акаунта
Розробка структури залежно від особливостей бізнесу.
Медіапланування
Розрахунов необхідного бюджету та прогнозування результатів.
Збір
сематичного ядра
Підбір ключових слів, за якими ЦА може побачити оголошення.
Налаштування систем аналітики
Заповнення всіх необхідних параметрів і налаштувань в Google Analytics.
Це сервіс пошукової реклами від Google для створення оголошень, зі зручним інтерфейсом і безліччю різних інструментів налаштування. Він дає можливість дуже точно виділити свою цільову аудиторію і донести своє рекламне повідомлення саме їй. Як результат — грамотне використання наявного бюджету і постійний потік нових клієнтів.
В епоху стрімкого розвитку інформаційних технологій не можна ігнорувати важливість реклами в мережі Інтернет, оскільки саме там зосереджена велика частка потенційних споживачів, партнерів, працівників. Безсумнівно, для просування свого бізнесу не знайти більш ефективну рекламу, ніж контекстна або пошукова.
Наближаючись до основної теми нашої статті, хочеться зробити невеликий екскурс в історію. В останній рік ХХ століття Сергій Брін і Ларрі Пейдж шукали способи монетизації свого проекту – найбільш передової пошукової системи Google. Вони хотіли знайти альтернативу розміщенню банерів біля пошукових результатів, як робили всі в той час. Тоді ж і народилася ідея про розміщення поруч з пошуковими результатами текстових оголошень, тематично пов’язаних із запитами. Рішення виявилося геніальним, контекстна реклама швидко стала затребуваною, і до цього дня залишається найефективнішим інструментом інтернет-маркетингу. Так з’явився Google Ads.
Це ряд покрокових дій, який допоможе максимально точно визначити цільову аудиторію для просування ваших послуг або товарів, вибрати кращу механіку платних комунікацій і окреслити необхідний бюджет з метою отримання бажаних результатів.
Контекстна реклама є потужним інструментом для просування сайтів, адже вона допомагає привернути увагу цільової аудиторії та збільшити відвідуваність. Контекстна реклама дозволяє налаштувати покази оголошень для конкретних груп людей. Це гарантує, що сайт бачать саме ті люди, які потенційно зацікавлені у ваших товарах чи послугах.
Реклама починає працювати одразу після налаштування та запуску кампанії. Це дозволяє швидко збільшити трафік на сайт, особливо у порівнянні з органічним SEO, яке потребує більше часу.
Навіть якщо користувач не переходить за рекламою, він помічає ваш сайт або бренд. Регулярні покази реклами формують у користувача довіру та асоціацію з вашою нішею.
Послуга з налаштування контекстної реклами включає в себе виконання низки робіт, до якої належить визначення цілей рекламної кампанії, підбір відповідних ключових слів, налаштування рекламних кампаній, організація структури акаунта Ads, складання текстів для рекламних оголошень та налаштування їх розширень, зв’язок акаунтів Google Ads і Google Analytics, налаштування Google Merchant Center та розширень Google Ads.
Час налаштування рекламної кампанії в кабінеті Google Ads може змінюватись залежно від типу реклами, вибраного для просування. Загалом для виконання всіх необхідних робіт фахівцю може знадобитися від п’яти робочих днів, але точні терміни необхідно уточнювати під час консультації з професіоналом, враховуючи особливості та вимоги конкретного проєкту.
Вартість послуги з налаштування контекстної реклами не є фіксованою і коливається залежно від низки основних факторів. До них належать такі важливі аспекти, як вид реклами, кількість мовних версій сайту, вартість контенту, необхідного для здійснення реклами, та інші фактори. Для визначення приблизної вартості для вашого проєкту залиште заявку на сайті із зазначенням контактних даних, за якими наш спеціаліст зможе з вами зв’язатися і відповісти на всі питання, що вас цікавлять.